Najczęstsze pytania odnośnie urządzeń FunTab 7.0, FunTab 10.1, FunRoad 4.3


Ogólne

  1. Jak zgłosić reklamację?
  2. Uszkodzona w transporcie przesyłka DPD
  3. Czas realizacji zgłoszeń reklamacyjnych

FunTab 7.0

  1. Problem z odtwarzaniem filmów
  2. Jak wykonać reset urządzenia?
  3. Podłączenie i konfiguracja zewnętrznego modemu 3G
  4. Kompatybilne modemy GSM
  5. Naprawy pogwarancyjne
  6. Sterowniki Android dla MS Windows
  7. Po rozładowaniu baterii język w tablecie zmienił się na chiński
  8. Pojemność pamięci wewnętrznej
  9. Używanie tabletu jako czytnika e-book
  10. Zakup ładowarki
  11. Synchronizacja z kontem Google
  12. Czy istnieje możliwość podłączenia klawiatury?
  13. Jak rozwiązać problemy z datą i czasem?
  14. Jak skonfigurować połączenia Wi-Fi?
  15. Specyfikacja techniczna tabletu FunTab 7.0
  16. Jak wykonać kalibrację ekranu w tablecie FunTab 7.0

FunTab 10.1

  1. Jak wykonać reset urządzenia?
  2. Podłączenie i konfiguracja zewnętrznego modemu 3G
  3. Kompatybilne modemy GSM
  4. Naprawy pogwarancyjne
  5. Sterowniki Android dla MS Windows
  6. Po rozładowaniu baterii język w tablecie zmienił się na chiński
  7. Pojemność pamięci wewnętrznej
  8. Używanie tabletu jako czytnika e-book
  9. Zakup ładowarki
  10. Synchronizacja z kontem Google
  11. Specyfikacja techniczna tabletu FunTab 10.1

FunRoad

  1. Brak możliwości odtwarzania plików video
  2. Specyfikacja techniczna FunRoad 4.3
  3. Dostępność ładowarki na 220V do nawigacji FunRoad 4.3?
  4. Polityka aktualizacji map firmy MapaMap
  5. Problemy z aplikacją ActiveSync
  6. Jak wskazać plik wykonywalny aplikacji nawigacyjnej



Ogólne

  1. Jak zgłosić reklamację?

  2. Reklamację można zgłosić jedynie poprzez aplikację internetową dostępną na stronie: http://rma.fixit.pl.
    Po rejestracji i zalogowaniu się do systemu http://rma.fixit.pl należy wybrać opcję z górnego menu: "Dodaj zgłoszenie", następnie wybrać odpowiednio:
    - producent: Promocja Orange;
    - kategoria: TABLETY - w przypadku FunTab; GPS - w przypadku FunRoad;
    - kod produktu: PC-FUNTAB-7.0; GPS-FUNROAD-4.3;
    - nazwa: (zostanie uzupełniona automatycznie);
    - numer seryjny: należy odczytać z urządzenie (lub w przypadku braku: ND - nie dotyczy);
    - typ reklamacji: Gwarancyjna;
    - numer gwarancji: ND;
    - miejsce (firma), w którym zakupiono produkt: Orange;
    - data zakupu: data dostarczenia urządzenia lub data z umowy z Orange;
    - rodzaj usterki: należny wybrać z menu;
    - opis usterki: należy opisać własnymi słowami usterkę;

    Po uzupełnieniu wszystkich pól należy nacisnąć przycisk "Dodaj", a następnie "Wyślij".

    Powrót na górę strony

  3. Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonego tabletu lub nawigacji od Orange:

  4. W momencie dostawy tabletu należy w obecności kuriera DPD sprawdzić stan i zawartość przesyłki. Jeżeli przesyłka i urządzenie zostały uszkodzone w transporcie konieczne jest spisanie z kurierem protokołu szkody. Po spisaniu protokołu szkody, należy skontaktować się bezpośrednio z dostawcą urządzenia (Orange), który przeprowadzi postępowanie reklamacyjne.

    Jeżeli protokół szkody nie został sporządzony od razu po dostarczeniu przesyłki, należy koniecznie w tym samym dniu skontaktować się z kurierem firmy DPD, który doręczał przesyłkę lub z infolinią firmy kurierskiej w celu zgłoszenia tego faktu i sporządzenia wspomnianego wyżej protokołu. Zgodnie z regulaminem, Klient ma na to 7 dni od momentu odbioru przesyłki. Następnie, gdy protokół szkody zostanie spisany, należy kontaktować się bezpośrednio z firmą Orange jak powyżej.

    Powrót na górę strony

  5. Jaki jest czas realizacji reklamacji?

  6. Serwis stara się realizować reklamacje w przeciągu 10 dni roboczych od momentu dostarczenia urządzenia do serwisu. W szczególnych przypadkach, jeżeli niezbędne okaże się sprowadzenie dodatkowych podzespołów, realizacja zlecenia może zostać wstrzymana do czasu otrzymania dostawy.

    Powrót na górę strony




Funtab 7.0

  1. Problem z odtwarzaniem filmów

  2. Aplikacja Flash Player nie jest wspierana przez system Android w wersji 4.0 i wyższej, co możne powodować opisane problemy.
    Pomimo braku wsparcia dla tej aplikacji, nadal możliwa jest instalacja ręczna programu Flash Player. Poniżej znajduje się link do forum firmy Adobe, w którym przedstawione są szczegóły takiej instalacji.
    http://forums.adobe.com/thread/1061194?tstart=0

    Powrót na górę strony

  3. Jak wykonać reset urządzenia?

  4. Istnieją dwa sposoby na przywrócenie urządzenia do ustawień fabrycznych:

    I. Reset z poziomu urządzenia:
    Z menu "Ustawienia" -> "Kopia i kasowanie danych" -> "Ustawienia fabryczne"

    II. Reset poprzez menu serwisowe:
    1. Proszę wyłączyć urządzenie.
    2. Nacisnąć i przytrzymać przycisk "V+".
    3. Trzymając przycisk "V+" nacisnąć przycisk uruchamiania i trzymać obydwa przyciski przez ok 10 sekund.
    4. Powinien uruchomić się "Android system recovery".
    5. Proszę wybrać opcję "wipe data/factory reset" poruszając się przyciskami "v-" a zatwierdzając przyciskiem uruchamiania, następnie należy przejść do pozycji "yes" i ponownie zatwierdzić przyciskiem uruchamiania.
    6. Po wykonanym resecie proszę wybrać opcję "reboot system now".


    Powrót na górę strony

  5. Jak podłączyć i skonfigurować zewnętrzny modem 3G?

  6. 1. Proszę wyłączyć żądanie kodu pin na karcie SIM modemu (podłączając do komputera, lub przekładając kartę do telefonu).
    2. Wyłączyć tablet.
    3. Podłączyć modem używając kabla OTG.
    4. Uruchomić urządzenie.
    5. Przejść do menu ustawień systemowych i wybrać pozycję "Użycie danych", a następnie zaznaczyć opcję "Dane mobilne".
    6. Wybrać zakładkę "Więcej" a następnie "Sieci komórkowe" gdzie należy zaznaczyć opcję "Włącz przesył danych".
    7. Wejść do zakładki "Operatorzy sieci" wybrać "Wyszukiwanie sieci", a następnie "Wybierz automatycznie". Czasami operację trzeba powtórzyć kilka razy do momentu otrzymania komunikatu "Zarejestrowano"
    8. W zakładce "Punkty dostępowe" wybrać "APN" np. dla sieci Play będzie to "play internet".
    9. Po prawidłowej instalacji obok godziny i wskaźnika baterii powinien być widoczny zasięg sieci oraz ewentualna informacja o połączeniu z siecią 3G.

    Powrót na górę strony

  7. Które modemy GSM są kompatybilne z tabletem?

  8. Lista kompatybilnych z FunTab 7.0 modemów GSM, to:

    Producent Model
    Huawei 156
    Huawei 160
    Huawei e170
    Huawei e172
    Huawei e173
    Huawei e1752
    Huawei e176g
    Huawei e180
    Huawei 220
    ZTE MS 110
    ZTE MS 190

    *Są to sugerowane modele - ze względu na możliwość wprowadzania zmian w specyfikacji tych modeli modemów przez producentów zalecamy sprawdzenie kompatybilności urządzeń przed ewentualnym zakupem.

    Powrót na górę strony

  9. Czy istnieje możliwość realizacji naprawy pogwarancyjnej?

  10. Tak, Serwis wykonuje naprawy pogwarancyjne.
    W celu zgłoszenia urządzenie należy zarejestrować na stronie http://rma.fixit.pl reklamację pogwarancyjną i wraz z numerem RMA przesłać na własny koszt do serwisu - adres dostępny na ostatniej stronie instrukcji (oraz na pudełku), jak również po zgłoszeniu reklamacji w systemie.

    Cennik odpłatnych usług pozagwarancyjnych - FunTab 7.0 (cena zawiera koszt odsyłki urządzenia po naprawie):

    Usługa Cena (brutto)
    Wymiana MB 199 zł
    Wymiana LCD 159 zł
    Wymiana touchpad 159 zł
    Wymiana akumulatora 119 zł
    Wymiana anteny WiFi 119 zł
    Wymiana ładowarki 61,50 zł
    Wymiana głośnika 99 zł
    Wymiana kamery 99 zł
    Wymiana elementu(-ów) obudowy 99 zł
    Re-instalacja oprogramowania 99 zł
    Wymiana elementu PCB (np. złącza) 99 zł
    Diagnoza/ekspertyza [tylko OOW] 85 zł


    Powrót na górę strony

  11. Czy konieczne są dedykowane sterowniki aby podłączyć tablet do komputera z Windows XP lub nowszym?

  12. Ponieważ tablet działa w trybie "pamięci masowej" (Mass Storage), nie są wymagane żadne dodatkowe sterowniki aby urządzenie zostało wykryte w systemie Windows.
    Po podłączeniu Funtab 7.0 do komputera należy na ekranie tabletu wybrać opcję "Włącz nośnik USB".

    Dodatkowe sterowniki o jakie Klient może zostać zapytany służą do wykonywania zaawansowaną operacji z firmware urządzenia.
    Aby komunikat się nie pojawiał należy w menu "Ustawienia" -> "Opcje Programistyczne": Wyłączyć opcję: "Debugowanie USB"

    Powrót na górę strony

  13. Jak zmienić język w tablecie na polski:

  14. Aby zmienić język na Polski należy wejść w menu Ustawienia (niebieska ikonka z suwakami), następnie należy przewinąć menu widoczne po lewej stronie, aż do ikonki z literą "A"
    Następnie należy wybrać pierwsze menu po prawej stronie - w kolejnej zakładce możliwa będzie zmiana języka na Polski.

    Powrót na górę strony

  15. Jaka jest pojemność pamięci wewnętrznej FunTab 7.0?

  16. Fizycznie w urządzeniu znajduje się 4GB pamięci wewnętrznej. Pamięć ta jest podzielona w następujący sposób:
    1 GB - System Android
    1 GB - Aplikacje Android instalowane z Google Play
    2 GB - Pamięć dostępna dla Użytkownika

    Powrót na górę strony

  17. Czy mogę czytać e-booki na tablecie?

  18. Tak, natomiast w tym celu konieczne jest pobranie i zainstalowanie jednej z aplikacji dostępnych w Google Play. Dostęp do tych aplikacji będzie możliwy po synchronizacji urządzenia z kontem Google.
    Serwis nie świadczy wsparcia technicznego dla aplikacji dostępnych w Sklepie Play. W przypadku ewentualnych problemów z działaniem aplikacji należy kontaktować się z wsparciem Google Play lub z twórcą aplikacji.

    Powrót na górę strony

  19. Czy mogę kupić dodatkową ładowarkę?

  20. Tak, istnieje możliwość dokupienia ładowarki do urządzenia. Koszt ładowarki wraz z kosztem przesyłki to 61,50 zł brutto.
    Zamówienie należy złożyć drogą mailową na adres: promocja_orange@fixit.pl podając dane do wystawienia faktury, adres na jaki ma zostać wysłana ładowarka oraz numer telefonu.
    Ładowarka jest wysyłana przesyłką za pobraniem, w związku z czym płatność za przesyłkę następuje przy jej odbiorze.

    Powrót na górę strony

  21. Jak wykonać synchronizację tabletu z kontem Google?

  22. Aby dodać konto Google należy przejść do menu "Ustawienia" -> "Konta i synchronizacja" -> "Dodaj Konto" -> wybieramy "Google" -> "Nowe"
    następnie postępujemy zgodnie ze wskazówkami na ekranie.


    Powrót na górę strony

  23. Czy istnieje możliwość podłączenia klawiatury?

  24. Z tabletem FunTab 7.0 działają tylko i wyłącznie klawiatury podłączane przez przewód OTG.
    Po podłączeniu klawiatury do portu USB sterownik powinien sam zostać zainstalowany i wykryty – producent tabletu FunTab 7.0 nie dostarcza żadnego dodatkowego pakietu sterowników oraz nie udostępnia listy kompatybilnych klawiatur i sterownik może nie być zaimplementowany w kompilacji systemu Android dla FunTab.
    Proszę uzyskać informację czy producent klawiatury dostarcza dodatkowe sterowniki dla systemu Android + procedurę ich instalacji.

    Serwis testował w swoim zakresie Tablet z wybranymi modelami klawiatur firmy Logitech podłączonymi przez kabel OTG i te klawiatury działały prawidłowo.

    Powrót na górę strony

  25. Jak rozwiązać problemy z datą i czasem?

  26. Proszę w pierwszej kolejności o przywrócenie ustawień fabrycznych, zgodnie z poniższą procedurą:

    1. Proszę wyłączyć urządzenie.
    2. Nacisnąć i przytrzymać przycisk "V+".
    3. Trzymając przycisk "V+" nacisnąć przycisk uruchamiania i trzymać obydwa przyciski przez ok 10 sekund.
    4. Powinien uruchomić się "Android system recovery".
    5. Proszę wybrać opcję "wipe data/factory reset" poruszając się przyciskami "v-" a zatwierdzając przyciskiem uruchamiania, następnie należy przejść do pozycji "YES" i ponownie zatwierdzić przyciskiem uruchamiania.
    6. Po wykonanym resecie proszę wybrać opcję "reboot system now".

    Następnie należy przeprowadzić konfigurację połączenia Wi-Fi i w menu "Ustawienia" -> "Data i czas" -> należy zaznaczyć: "Automatyczna data i czas" oraz "Auto strefa czasowa".
    Jeśli urządzenie będzie miało dostęp do Internetu data i czas będą automatycznie aktualizowane.

    Powrót na górę strony

  27. Konfiguracja połączenia bezprzewodowego Wi-Fi:

  28. Proszę postępować zgodnie z instrukcją dostępną na poniższej stronie:
    http://www.orange.pl/kid,4002234817,id,4002948626,title,Fun-Tab-70-nawiazanie-polaczenia-z-modemem-za-pomoca-WiFi-,helparticle.html

    W przypadku problem z uwierzytelnieniem (router LIVEBOX) - po poprawnym wpisaniu hasła WPA należy wcisnąć przycisk z antenką na urządzeniu Livebox.

    Powrót na górę strony

  29. Specyfikacja techniczna PC-FunTab 7.0:


  30. Dodatkowo:


    Tablet nie posiada modułu GPS i nie może pracować w charakterze urządzenia nawigacyjnego.

    Powrót na górę strony

  31. Jak wykonać kalibrację ekranu w tablecie FunTab 7.0:

  32. Odpowiednia aplikacja udostępniana jest przez serwis po przesłaniu zapytania na adres: promocja_orange@fixit.pl

    Powrót na górę strony


Funtab 10.1

  1. Jak wykonać reset urządzenia?

  2. Istnieją dwa sposoby na przywrócenie urządzenia do ustawień fabrycznych:

    I. Reset z poziomu urządzenia:
    Z menu "Ustawienia" -> "Kopia i kasowanie danych" -> "Ustawienia fabryczne"

    II. Reset poprzez menu serwisowe:
    1. Proszę wyłączyć urządzenie.
    2. Nacisnąć i przytrzymać przyciski "wstecz" oraz "POWER”.
    3. Gdy wyświetli się android z czerwonym wykrzyknikiem puszczamy przyciski i następnie naciskamy POWER i przycisk V+.
    4. Powinien uruchomić się "Android system recovery".
    5. Proszę wybrać opcję "wipe data/factory reset" poruszając się przyciskami "v-" a zatwierdzając przyciskiem uruchamiania, a następnie przejść do pozycji "yes" i ponownie zatwierdzić przyciskiem uruchamiania.
    6. Po wykonanym resecie proszę wybrać opcję "reboot system now".


    Powrót na górę strony

  3. Jak podłączyć i skonfigurować zewnętrzny modem 3G?

  4. 1. Proszę wyłączyć żądanie kodu pin na karcie SIM modemu (podłączając do komputera, lub przekładając kartę do telefonu).
    2. Wyłączyć tablet.
    3. Podłączyć modem używając kabla OTG.
    4. Uruchomić urządzenie.
    5. Przejść do menu ustawień systemowych i wybrać pozycję "Użycie danych", a następnie zaznaczyć opcję "Dane mobilne".
    6. Wybrać zakładkę "Więcej" a następnie "Sieci komórkowe" gdzie należy zaznaczyć opcję "Włącz przesył danych".
    7. Wejść do zakładki "Operatorzy sieci" wybrać "Wyszukiwanie sieci", a następnie "Wybierz automatycznie". Czasami operację trzeba powtórzyć kilka razy do momentu otrzymania komunikatu "Zarejestrowano"
    8. W zakładce "Punkty dostępowe" wybrać "APN" np. dla sieci Play będzie to "play internet".
    9. Po prawidłowej instalacji obok godziny i wskaźnika baterii powinien być widoczny zasięg sieci oraz ewentualna informacja o połączeniu z siecią 3G.

    Powrót na górę strony

  5. Które modemy GSM są kompatybilne z tabletem?

  6. Lista kompatybilnych z FunTab 10.1 modemów GSM, to:

    Producent Model
    Huawei E261
    Huawei E153
    Huawei E1552
    Huawei E156G
    Huawei E160E
    Huawei E170
    Huawei E172
    Huawei E173
    Huawei E1750
    Huawei E1782
    Huawei E180
    Huawei E1820
    Huawei E220
    Huawei E226
    Huawei E270
    Huawei E353
    Huawei EC122
    Huawei EC1261
    Huawei EC1270
    Huawei EC150
    Huawei EC156
    Huawei E167
    Huawei EC189
    Huawei ET127
    Huawei ET128
    Huawei ET128-2
    Huawei ET176G
    Huawei ET182E
    Huawei K3520
    ZTE A355
    ZTE AC2736
    ZTE AC2746
    ZTE AC2766
    ZTE AC560
    ZTE AC580
    ZTE AC581
    ZTE AC590
    ZTE MF110
    ZTE MF633
    ZTE MF673U

    *Są to sugerowane modele - ze względu na możliwość wprowadzania zmian w specyfikacji tych modeli modemów przez producentów zalecamy sprawdzenie kompatybilności urządzeń przed ewentualnym zakupem.

    Powrót na górę strony

  7. Czy istnieje możliwość realizacji naprawy pogwarancyjnej?

  8. Tak, Serwis wykonuje naprawy pogwarancyjne.
    W celu zgłoszenia urządzenie należy zarejestrować na stronie http://rma.fixit.pl reklamację pogwarancyjną i wraz z numerem RMA przesłać na własny koszt do serwisu - adres dostępny na ostatniej stronie instrukcji (oraz na pudełku), jak również po zgłoszeniu reklamacji w systemie.

    Cennik odpłatnych usług pozagwarancyjnych - FunTab 10.1 (cena zawiera koszt odsyłki urządzenia po naprawie):

    Usługa Cena (brutto)
    Wymiana MB 299 zł
    Wymiana LCD 249 zł
    Wymiana touchpad 199 zł
    Wymiana akumulatora 139 zł
    Wymiana anteny WiFi 99 zł
    Wymiana ładowarki 75 zł
    Wymiana głośnika 99 zł
    Wymiana kamery 119 zł
    Wymiana elementu(-ów) obudowy 99 zł
    Re-instalacja oprogramowania 99 zł
    Wymiana elementu PCB (np. złącza) 99 zł
    Diagnoza/ekspertyza [tylko OOW] 85 zł


    Powrót na górę strony

  9. Czy konieczne są dedykowane sterowniki aby podłączyć tablet do komputera z Windows XP lub nowszym?

  10. Ponieważ tablet działa w trybie "pamięci masowej" (Mass Storage), nie są wymagane żadne dodatkowe sterowniki aby urządzenie zostało wykryte w systemie Windows.
    Po podłączeniu Funtab 10.1 do komputera należy na ekranie tabletu wybrać opcję "Włącz nośnik USB".

    Dodatkowe sterowniki o jakie Klient może zostać zapytany służą do wykonywania zaawansowaną operacji z firmware urządzenia.
    Aby komunikat się nie pojawiał należy w menu "Ustawienia" -> "Opcje Programistyczne": Wyłączyć opcję: "Debugowanie USB"

    Powrót na górę strony

  11. Jaka jest pojemność pamięci wewnętrznej FunTab 10.1?

  12. Fizycznie w urządzeniu znajduje się 8GB pamięci wewnętrznej. Pamięć ta jest podzielona w następujący sposób:
    1 GB - System Android
    2 GB - Aplikacje Android instalowane z Google Play
    5 GB - Pamięć dostępna dla Użytkownika

    Powrót na górę strony

  13. Czy mogę czytać e-booki na tablecie?

  14. Tak, natomiast w tym celu konieczne jest pobranie i zainstalowanie jednej z aplikacji dostępnych w Google Play. Dostęp do tych aplikacji będzie możliwy po synchronizacji urządzenia z kontem Google.
    Serwis nie świadczy wsparcia technicznego dla aplikacji dostępnych w Sklepie Play. W przypadku ewentualnych problemów z działaniem aplikacji należy kontaktować się z wsparciem Google Play lub z twórcą aplikacji.

    Powrót na górę strony

  15. Czy mogę kupić dodatkową ładowarkę?

  16. Tak, istnieje możliwość dokupienia ładowarki do urządzenia. Koszt ładowarki wraz z kosztem przesyłki to 75 zł brutto.
    Zamówienie należy złożyć drogą mailową na adres: promocja_orange@fixit.pl podając dane do wystawienia faktury, adres na jaki ma zostać wysłana ładowarka oraz numer telefonu.
    Ładowarka jest wysyłana przesyłką za pobraniem, w związku z czym płatność za przesyłkę następuje przy jej odbiorze.

    Powrót na górę strony

  17. Jak wykonać synchronizację tabletu z kontem Google?

  18. Aby dodać konto Google należy przejść do menu "Ustawienia" -> "Konta i synchronizacja" -> "Dodaj Konto" -> wybieramy "Google" -> "Nowe"
    następnie postępujemy zgodnie ze wskazówkami na ekranie.


    Powrót na górę strony

  19. Specyfikacja techniczna PC-FunTab 10.1:


  20. Tablet nie posiada modułu GPS i nie może pracować w charakterze urządzenia nawigacyjnego.

    Powrót na górę strony




FunRoad 4.3

  1. Brak obsługi VIDEO i TXT w FunRoad 4.3

  2. Producent przewidział taką funkcjonalność i poinformował o tym w instrukcji obsługi. W starszych wersjach oprogramowania dostępna jest tylko funkcja odtwarzania muzyki.
    Istnieje możliwość aktualizacji oprogramowania, która wykonywana jest wyłącznie w serwisie.
    W celu przesłaniu urządzenia do serwisu konieczna jest rejestracja na stronie: http://rma.fixit.pl

    Powrót na górę strony

  3. Specyfikacja techniczna FunRoad 4.3


  4. Powrót na górę strony

  5. Czy są na rynku ładowarki na 220V dedykowane do nawigacji FunRoad 4.3?

  6. Producent nie udostępnia ładowarek sieciowych do nawigacji FunRoad, w razie potrzeby ładowania urządzenia w domu można skorzystać z adaptera 220V -> 12 V i w nim umieścić ładowarkę samochodową - co nie narusza warunków gwarancji.
    Przykładowe zdjęcie.


    Powrót na górę strony

  7. Polityka aktualizacji map firmy MapaMap:

  8. Aktualizacje są wydawane do 4 razy w roku, aktualizacja aplikacji ('skórka' mapy, funkcje mapy) jest udostępniana za darmo, natomiast za aktualizację map, poprawiającą szczegółowość, Klient musi zapłacić.
    Szczegółowe informacje można uzyskać u producenta mapy - firma Mapamap, tel:(22) 665 33 33 email: pomoc@mapamap.pl


    Powrót na górę strony

  9. Problemy z aplikacją ActiveSync:

  10. W najnowszej wersji firmware tryb ActiveSync jest nieaktywny, ponieważ producent urządzenia mając na uwadze wygodę użytkowania zdecydował się zmodyfikować tę funkcjonalność i udostępnić możliwość łatwiejszego dostępu do pamięci wewnętrznej urządzenia.

    Powrót na górę strony

  11. Jak wskazać plik wykonywalny aplikacji nawigacyjnej:

  12. Proszę w menu "Ustawienia" -> "Nawigacja" -> wybrać dwie strzałki w prawo ">>" następnie "ResidentFlash" -> "MapaMap' -> wskazać plik ".exe"
    następnie po powrocie do głównego menu strzałkami "<<" będzie można uruchomić nawigację

    Powrót na górę strony